23 Mart 2012 Cuma

Yaz Geldi Şortları Çıkaralım Kızlar :D

Eveeeet sonunda yaz geldi ya :) Başlığımı şort olarak yazdım ama elbise,şort hepsinden bahsedicem.Bakalım bi belki beğeniceğimiz şeyler vardır :)


Bu renkli koton şortlar tam yazlık :)Bende istiyooorum. :)


Bu 2011 senesinden.Çok beğendiğimin için koydum.Bi türlü giyinemiyorum bu kot şortları :)



Bu ilk kombin çok güzel tam benlik bi şort bi de gömlek :)İkinci kombini bi türlü anlayamadım kız yamuk yumuk durduğu için :)



Bu çok artistik bi şort kombini :)Her şeyini çok beğendim.Benim hiç böyle bi şapkam olmadı haksızlııık :(



Bu şortun deseni ve gömlekle kombin edilmesi çok güzel durmuş :)Bu şorta sesleniyorum;nerdeysen seni bulup giyicem :)



Bu resimde etek,pantalon,şort,elbise her şey vaarr :)Eteği pek beğenmedim yani şu yeşil renkli eteği ama beyaz-siyah renkli eteği çok beğendim.Elbisenin deseni çok hoş :) Pantalonsa benim tarzım değil :)
























Bu eteği çok beğendiğim için koydum rengi falan çok artistik :)

Eveet yazlık görüntülerimiz şimdilik bu kadar devamı yakında gelicek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder