23 Mart 2012 Cuma

Yazlık Elbiseler Dolaptan Çıkıyooor :)

Bu kısımda yazlık elbiselere yer vermek istedim.Bakalım beğenecek misiniz?

yazlik elbise modelleri 0001. 2012 Yazlık Elbise Modelleri 2012

Bu elbisenin renkleri ve modeli çok hoş.Cep detayı güzel durmuş.Ben cep kullanmayı çok seviyorum benim çok işime yarıyor :) Kızın pozu elbiseye hava katmış :) Yakası gerçekten hoşuma gitti.Ama ben o şekil yakalar kullanmıyorum maalesef :)

yazlik elbise modelleri 0003. 2012 Yazlık Elbise Modelleri 2012

İşteee tam benlik bir elbise!Bu elbiseyi nerde ise bulup alasım geldi.Ama bunu ben kendim de yaparım :) Ben hiçbi zaman bir bandanayı o şekilde bağlayamayacağım :(

yazlik elbise modelleri 0005. 2012 Yazlık Elbise Modelleri 2012

Bu fotoda ben yazın uzun uzun tiril tiril elbiseler giyinirim arkadaş diyenler için.Ben uzun elbise tercih etmem.Nedeninden pek emin değilim ama sanırım sevmediğimden :)

yazlik elbise modelleri 0011. 2012 Yazlık Elbise Modelleri 2012

İşte buda rengarenk giyinmeyi sevenler için :) Bende çok seviyorum rengarenk giyinmeyi.Zaten yazın renkliden başka ne giyilir?

yazlik elbise modelleri 0024. 2012 Yazlık Elbise Modelleri 2012

Buda ben renk sevmem yazın rengi beyazdır diyenler için.Ben renk taraftarıyım ama beyazda giyinirim :) Bu elbise çok hoş :) Alt kısmını çok beğendim.Kolları çoook güzel.Ama yaka tarafı daha önce de söylediğim gibi kullanmadığım bir yaka çeşidi :)

Alexander McQueen 2012 Yazlık Elbise Modelleri24

Bu elbise Alexander McQueen'nin koleksiyonundan.Bu en çok beğendiğim kıyafetlerinden biri.
 Bununla bitiriyorum devmı geliceek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder