24 Mart 2012 Cumartesi

Kurtarıcı Kıyafet:Kot Şort

Bu bölümde herkesin kurtarıcısı olan kot şorttan bahsetmek istedim.Kot şortlar hiç bir zaman modası geçmeyen bi kıyafet(bence).



Bu güzel bi örnek.Deri ceket kombini hoş görünüyor.Ama bu kıyafet yazlık mı olmuş kışlık mı anlayamadım deri ceketten dolayı.



Gördüğümüz üzere ünlülerde seviyor kot şortu.Blake'te ne güzel durmuş öyle! :)



Burda da kot şortu ne kadar basit şeylerle kombin edebileceğimizi görüyoruz.Bence kot şort en iyi atletle kombin edilir.



Kot şortu gömlekle giyinir arkadaş diyenler buyrun sizi gömlekle kombin edilmiş hali.Benim lafım yok ben her şeye açığım :) bence gömlekle de hoş oluyo ama ben yine de atlet daha iyi durur diyorum.



İşte kot şortunuz neyle kombinleyeceğinize örnek.Ben ikinciyi beğendim.Toms bence kot şotun altına çoook yakışır :)



Burda da yine ikinciyi beğendim.Ben hep ikinci taraftarıyım :)



Renkli kot şortlar çok hoş :) Bunlardan bi tane istiyorum.

3 yorum:

  1. Benimde bi tane kot şortum var gerçekten çok işe yarıyor.Onunla her yere gidebiliyorum.Gerçekten de bi kurtarıcı

    YanıtlaSil
  2. Ben bi tane kot şortumun olmasını çok istiyorum ama yakışırmı bilmiyorum.Ayrıca neyle kombinleyeceğimi de bilemiyorum.Bu fotolar bana ilham verdi saol.

    YanıtlaSil
  3. Merve bi şey değil.Bi yardımım dokunduysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil