18 Mart 2012 Pazar

Ayakkabısız Olur Mu? :)

Ben topuklu ayakkabılara bayılırım :) Pek yürüyemem ama olsun.Yine de çok hoş.Tabi herkes topuklu ayakkabı sevmez düz ayakkabılarla daha rahat eder.Ben ikisinide çok seviyorum yeter ki ayakkabı olsun :)



Renk uyumu ne güzel ama :D pembe topuğu çok hoş.Kalın topuk güzel durmuş :)



Bu şey çoook tatlı :) tam yazlık bi desene sahip.



Vogue dergisi baskıı bu ayakkabıya bayıldıım :) Hep böyle bi ayakkabım olsun istemişimdir :D



Ay şu desenlere bak yaa :) çok hoş.ben bunu gelinliğimin altına giyerim :)



Bu sene bu oxford ayakkabılar çok kullanılıyor.Ama pek benim tarzım değil.



Bu toms ayakkabılara bayılıyorum :) Bunlar genelde ilkbaharda giyiliyo.Çünkü yazın terletiyor.Bende ilkbahar geldiğinde bi tane toms alıcam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder