18 Mart 2012 Pazar

Ortaya Karışık :)

Bu bölümde sevdiğm parçaları göstermek istedim :) Umarım sizde beğenirsiniz.



Bu elbise bence çooook tatlı :)Özellikle ceketle kombin edilince çok hoş duruyor.



Bu şort-ceket takımıda çok hoş.Ayakkabı pek benim tarzım değil ama renk olarak bence bu takıma çok yakışmış.



Bu elbiseye aşık oldum :) Tam beni yansıtıyo canlı canlı :) çok hoşş.



Tişört ve etek kombini çok güzel.Bi türlü giymeye cesaret edemediğim diz üstü çorap harika durmuş.Bu dizüstü çorabı herkese yakıştırıyorum ama bi türlü kendime yakıştıramıyorum.



Bu resmi fötr şapkalara bayıldığım için koydum :) Ama sizce de hoş durmuyo mu?


Çok tatlı olmuş bu kombin :) Bende arada sırada tişörtümü pantolonumun içine sokuyorum.Bence çok hoş duruyor :)



Senin çantanı,bebe yakanı,takılarını yerim ben :) Ne tatlı bi kombin bu böyle!Elbisenin rengi harikaaa :)



Bu renkli pantolonlar sizce de çok hoş değil mi? :)







2 yorum:

  1. Bu kıyafetler tam benim tarzım :) özellikle renkli pantolonlara bayıldım.benim de kırmızı bi pantolonum var :)

    YanıtlaSil
  2. Bende severim renkli pantolonları Deniz.zevklerimiz belki de çok benzer :)

    YanıtlaSil