5 Temmuz 2012 Perşembe

Çiçek Açalım Kızlar!

Evet yaz geldiğine göre çiçekli,renkli giyinmeye başlamalıyız! Size yardımcı olabilecek bi kaç örnek vericem size.Umarım yardımcı olur :))


Evet ilk örneğimiz! Gördüğünüz üzere çantalarda,üstlerde,elbiselerde kullanmak mümkün!


Rengarenk yaz koleksiyonlarından parçalar! Nina Ricci leri beğğendim ben ayrıca Lanvin kırzmızı elbise supersonic.


H&M çiçekli pantolonu dikkatimi çekti!


Buda çok boğmuş ama!


Eteğe bayıldım! Çok güzel kombinlenmiş!

Stradivarius dress Stradivarius February 2012 Lookbook

Bu bluz*etek kombininide sevdim!

Stradivarius skinny jeans Stradivarius February 2012 Lookbook

Buda güzelmiş.Ne diyim yani? :)


İdare eder...


İşte bu eteğe asıl bayıldım!


Son olarak bir ceket eklemek istedim.Bir önceki etek kumaşının deseniyle desenler aynı sanırım :))

1 yorum: